Julmys!

Hej på er! Tänkte bara kika in och blogga lite, hoppas ni hade en mysig julafton igår och jag hoppas ni fick roliga julklappar också. Själv firade vi julafton hos mormor och morfar och åt julmat, kollade Kalle Anka och öppnade lite klappar. ♥ Det vara iaf supermysigt och jag har mycket bilder jag tänkte bjuda på när dem är redigerade. När vi kom hem så öppnade vi familjens julklappar och sen kollade lite julfilmer, Svensson Svensson och lite annat roligt på kvällen. Jag själv blev jätteglad med mina julklappar, som alltid självklart! Tänkte bara nämna att jag även har fått en ny kameraväska! Den är seriöst huuuuuuuuge! Måste visa en skillnad på den gamla och den nya! ;) 
Men den kommer verkligen komma till användning och det var verkligen vad jag behövde! 
 
Jag och min syster har även hunnit vara i stallet och ridit lite, men vädret var kasst så det var inte så värst skoj tyvärr. Men islandssadeln passade tyvärr inte på Mellis då hon har alldeles för svankig rygg.. Tur att det finns bomlösa! ;)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: agnesandersson

Åh, vilken fin bild!

Svar: tack du! :D
Emma Erlandsson

2013-12-29 | 18:08:23
URL: http://acha.blogg.se
Skrivet av: Sofia Krantz

Bilden är verkligen, super super fin. ♥

2014-01-05 | 09:40:03
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback