Ridning på Melros 12/12

Efter att inte ha sett Mellis sen i Söndags var det väldigt mysigt och avkopplande att få spendera lite tid med henne. Vi tricktränade lite, löslongerade och skrittade några varv i paddocken. Måste säga att jag har saknat att sitta på den ryggen, himla underbar känsla då jag inte ens kom ihåg sist jag red henne! Iaf så blev det somsagt bara skritt i paddocken, men gud vad jag längtar tills jag kan arbeta igenom henne ordentligt! Har haft såå mycket nu denna veckan att jag knappt har hunnit vara i stallet. Skönt att det är lov snart iaf. Tror säkert att hon har saknat mig med lite om jag får säga så haha, hon stog still i stallgången idag utan att vara upp bunden då hon på senaste tiden så har hon börjat lunka ut från stallet så fort hon har fått chansen. :) 
Men nu ska jag göra klart 2 inlämningar och imorgon blir det troligen Gekås! 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: leavanny.blogg.se

Fin häst!

2013-12-12 | 19:28:44
URL: http://leavanny.blogg.se/
Skrivet av: MATILDA

fin bild :)

Svar: Tack! :)
Emma Erlandsson

2013-12-12 | 21:02:51
URL: http://matildays.forme.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback