Tacksam för alla erfarenheter och möjligheter.

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg såhär innan tolvslaget. Tänkte bara säga tack till alla människor, bloggläsare som skrivit gulliga kommentarer och även ett litet tack till mig själv (höhö) som  gjort året super. Mina mål och visioner för 2014 är att bli så bra i mitt hästtänk som jag kan bli, kanske börja ta lite ridlektioner med Mellis och även lite parelliträningar. Jag vill utveckla min och Mellis relation, göra den starkare och självklart samla på mig ännu mer roliga och oförglömliga minnen med henne. men vårt viktigaste mål som ska vara med oss hela tiden är att relationen ska komma före de andra. Nu någon dag framöver så ska jag även skriva ner våra mål inför våren så får vi se hur många som slutförs.
 
Jag hoppas även att detta kommer bli ett bra fotoår och jag hoppas på att få utveckla mina fotoskillzz lite extra med. Jag ska fota så det ryker och har redan många planer på roliga och spännande photoshoots både med häst och utan. Till sommaren ska jag även försöka satsa på att nytt teleobjektiv hade jag tänkt. 
 
Ha en bra kväll, puss på er! :*
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Josefine Andersson

Amen nääää, jag dör (nästan bokstavligen) på bilden! SÅ.JÄKLA.SÖT

sv: Ååhhh, himla kul ju! Och äshanbäshan, ingen jäkla fara för fem jäkla öre sötnos! :*
KRAM

2014-01-05 | 18:29:00
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback