Vintervila för Mellis.

Nu när snön har kommit så tror jag att jag har ridit mitt sista pass för iår. Eftersom vi höll igång rätt mycket i sommras så ska Mellis få några veckors vila nu, iaf tills snön är borta. Hon kommer motioneras ändå kanske 2 dagar i veckan bara för att hålla igång hennes leder och kropp just för de inte är så bra och hon blir snabbt stel när hon står länge, kanske rider jag nån gång om det är bra väglag, men annars får hon vila. 
 
Men ska jag vara ärlig så sa det bli lite skönt med, det var inte så jätteroligt med vinter som jag trodde. Snöstyltor, is, kyla och hård mark i hagen. Jaja, riktigt mysigt är det iaf! :)
 
Här är några grejer som jag hade tänkt att göra med Mellis nu i vinter:
 

1. Åka pulka efter henne.
2. Träna för Tina (parellitränare)
3. Många vinterfotograferingar! 
 

 
Lite tråkigt att jag inte fångade det "rätta" steget här.. :(

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback