Åh Revolt världens bästa serie! ♥

Tänkte ta och kolla på den här omtalade serien nu revolt, sett väldigt många på facebook som har snackat om den och guud vad bra den var.. eller? 
Ne usch fy, blir ju nästan chockad över hur allvarlig mobbling detta skulle vara om det var på en riktig ridskola. Jag har aldrig varit med om detta och jag hoppas att det inte existerar. Det är nästan skrattretande hur dålig serien är.. har kollat på första avsnittet och började nästan asgarva när dem började kaxa upp sig.. Inte för att jag på nått sätt tycker det är roligt, utan för det vill framställa ridskolor på ett sånt hemskt sätt.
Men nu måste jag ju bara fortsätta se den, kanske lite orättvist att inte ge den en chans eftersom jag trots allt bara har sett ett avsnitt.. Får hoppas att den blir bättre kanske ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: - S C H N A I L G U L L -

Tro mig, det blir den inte :( Tycker det är super tråkigt att dom, när ridsporten för en gång skull får synas i media, ger folket det här intrycket.. :(

Svar: Ja, verkligen ingen bra serie. Jag kollade faktist igenom alla avsnitten men nej, inget bra exempel på ridskolor och själva sporten i sig!:(
Emma Erlandsson

2013-12-01 | 18:14:53
URL: http://schnailgull.blogg.se
Skrivet av: Alice

Vissa saker är så skrattretande bara för att det är så dåligt i (Re)volt

2013-12-01 | 18:52:41
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback