I vinter..

... ska jag verkligen lägga tid på min fina vita häst. Kanske borde formulera mig rätt? Jag vill alltså utvecklas med henne och lägga tid på våran relation före ridningen. Jag har så många drömmar jag vill att vi ska uppfylla att jag ofta glömmer att sånna drömmar inte går att önska av tomten i julklapp. Det krävs en hel del att komma dit jag kan se oss stå i framtiden. Och vissa mål kanske är omöjliga. Men prövar man aldrig så vet man aldrig.
 
Några av mina drömmar jag har med Mellis är...
 
- Att vi ska kunna leka löst på ett öppet område. 
- Att kunna rida utan huvudlag i vilken gångart som helst.
 

Vad är eran dröm med eran häst? :)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Belinda Breed

Så fin bild! Bra drömmar det där! :)

2013-11-14 | 20:51:25
URL: http://belindaz.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback