Jag är inte gjord för sånthär väder.

Hej! Jag måste säga att jag är riktigt trött på detta eviga regn nu. Jag kom inte ens ihåg när jag red Mellis hemma senast pga mörkret och regnet. Jag hoppas verkligen att det bättras snart eller åtminstone blir lite kallare så snön kan komma. Idag regnade det igen så vi lekte lite i paddocken. Jag var vääldigt sugen på att rida men hon var varm om ryggen vilket hon inte brukar vara så bättre att jag gör det en annan dag kanske. Nu går iaf hästarna med de håriga kossorna och dem såg ut att triva väldigt bra :) Dem höll sig iaf på avstånd vilket är bra, dem ser inte lite läskiga ut med dedär hornen alltså... haha. 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: - S C H N A I L G U L L -

Sv; Vad jag är mest "irriterad" över är det faktum att det överhuvudtaget finns något som heter "NH"... Det borde vara ett självklart för oss hästmänniskor att behandla våra Kompisar med respekt.

Menar inte att NH är varken rätt eller fel men just det faktum att det måste finnas något speciellt man "tränar"...

Hoppas det går bra för dig med din Parelli! :)

Svar: Ja det är rätt hemskt. Det borde ju vara en självklarhet! :/
Emma Erlandsson

2013-11-05 | 22:22:40
URL: http://schnailgull.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback