Melros står i det bästa stallet.

Som säkert inte så många kanske vet så står Melros i skogsgärde. Det är verkligen det bästa som vi nånsin kunnat ställa henne och passar både mig o Melros perfekt! Tänkte dela med mig av några positiva grejer med att ha henne där :)
 
  1. Mellis får stå på lösdrift. Alla hästarna gör det och dem trivs väldigt bra. Mycket smidigt med då jag heller inte behöver vara där varje dag för att packa hö/mocka osv.  
  2. Hon trivs! Eftersom det bara står islandshästar på gården så går dem alla ihop väldigt bra och man märker verkligen att hon trivs i skogsgärde. Och det är även inte många människor runt om och det är alltid lugn o ro i stallet då det bara är Mellis som är inackoderad där :)
  3. Fina ridrundor. Det finns många fina skogsstigar och töltvägar samt en paddock med belysning. Super! :)
  4. Man får sköta sitt egna. Måste säga att det är ett av det bästa! Eftersom det inte är några andra som rider där så är det aldrig någon som lägger sig i! 
  5. Bästa stallägaren! Ulrica är supersnäll och låter till och med mina kompisar låna Arvur när vi ska ut och rida, samt att hon har världens sötaste ungar :')
Finns så många positiva saker med Skogsgärde men tyvärr bara detta jag kommer på nu. Hästarna är iaf jättesnälla och världens goaste! 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Annika

Härlig bild :)

Svar: Tack! :)
Emma Erlandsson

2013-11-10 | 10:42:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback