Morgondagens planer med Mellis.

 
Jag saknar att tölta i skogen, jag saknar att sitta på min vita sagohäst och jag saknar alla sommarminnen.
Frågan är då hur kan jag sakna detta? Jo, jag har inte ridit henne på ca 1 vecka och då var det endast 10 minuter skritt i paddocken. Vädret gör mig deppig och det har varit så roligt att ridit en annan häst med för en gångs skull.
Men imorgon så ska jag bara pyssla med Mellis. Hade tänkt att börja leka lite i paddocken, sen ridit antingen en sväng upp i skogen och töltat lite eller rider jag löst i en hage. Vi får se hur det blir! Kameran ska jag försöka fixa med till stallet iaf så får vi hoppas att Mamma är sugen på att fota lite ;) 
 
Men jag saknar verkligen sommaren! Åhh, orkar inte med att jag ens säger så nu då jag längtat efter vintern ända sen i början på September! Men i helgen och i början på nästa vecka så händer det iaf roliga saker! 
 
Imorgon: Stallet, rida & leka med Mellis.
Lördag: Boås! 
Söndag: Uterritt med syrran (Jag på Fjölnir och hon på Mellis)
Måndag: Sovmorgon..
Tisdag: Ledig från skolan då jag ska skugga gymnasie :)
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback