Mys Måndag!

Jag har äntligen tagit mig tiden att byta design och nu är det bara en header som ska fixas och lite småpill men det får jag göra en annan dag. Imorgon ska jag iaf skugga på Sture (foto) vilket ska bli jätteroligt. Kan faktiskt inte tänka mig att gå en annan linje än foto, skola sen spelar ju inte lika stor roll kanske :) 
Idag har jag och några i min klass åkt och intervjuat ett företag här i närheten som ett projektarbete och sen ska en film göras med all information osv. Jag var då ansvarig för kameran (yey) och blev faktiskt nöjd med bilderna., hoppas bara videon blir bra också. 
 
Så idag har jag bara gått hemma och kollat Grey's Anatomy framför tända ljus. Mys! Visste ni att jag även har julpyntat redan? Hahah...
 
Nikon D3100 | Nikkor 35mm | f1.8 | foto/redigering: Jag
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback