Provrida!

I helgen ska jag faktiskt provrida en av Ulricas hästar Fjölnir som jag ska ta hand om och rida nu framöver om vi trivs med varran! :) Som ni kanske minns så stod han i skogsgärde innan i början av Juni också men flyttade sen och kom tillbaka i helgen! Kom ihåg första gången jag träffade honom och skrev då på bloggen..
 
"Fjölnir, shit vilken häst. Så fort jag träffade honom så fick jag en såndär känsla man sällan får - han vill jag ha.

Igår satt jag & Maja i hagen i ca 2 timmar i väntan på att min mamma skulle komma. Och jag fick se en helt annan sida av hästarna. Det var så skönt att bara va.
Ska fråga stallägaren om hon behöver någon hjälp med honom, isf ställer jag MER än gärna upp! Han är ju världens goaste pojk, men det slog mig innan att det kanske fanns något i det varför jag föll så hårt för honom. Han likade Fina, på alla sätt & vis. ♥"

Hihi så jäkla kul att jag nu äntligen ska börja ta hand om honom! Vet ej hur många gånger jag ska eller kommer hinna rida honom i veckan, något som jag och Ulrica får snacka om men guud vad kul det ska bli! :D 

 

 
 
 
Min första tanke när jag träffade honom var verkligen "denhär hästen vill jag ha" , låter klyshigt, men sant! 
 

Kommentarer
Skrivet av: Mathias&Rebecca

Hoppas allting går bra! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-07 | 21:48:01
URL: http://twoplusone.se
Skrivet av: Annika

Söta :3

2013-11-08 | 11:35:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Skrivet av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

hoppas de går bra på provridningen, jättesöt verkligen!!
Designtävlingen är nu oavgjord!! Kika in och se om du vann :) Om inte vinnaren svarar inom 3 dagar kommer jag dra en ny, så kika in då oxå!! :D
kram

2013-11-08 | 19:58:04
URL: http://prinsesc.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback