Red vilse..

Idag red jag och min syster tillsammans. Jag på Fjölnir och hon på Melros. Ulrica beskrev en lagom lång runda vi kunde ta och vi chansade! Jag har kört den rundan med bil en gång fast från andra hållet så tänkte ju självklart att jag hittade kanon. Efter några minuter på en oändligt lång väg så stannade vi och funderade på om den verkligen ledde hem.. tillslut ringde vi Ulrica och vi hade ju tagit fel väg, så vi fick vända och rida tillbaka. :P 
Både Fjölnir och Mellis ville hela tiden vända , antar att de visste att det var fel väg haha ibland får man helt enkelt låta de visa vägen!  Vi hade kunnat komma flera mil på den vägen då det är en gammal järnvägsled, tur att vi inte var så korkade hahahah..
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: felicia

Aldrig kul att rida vilse haha!

Kika gärna in på min blogg :)

2013-11-19 | 14:53:42
URL: http://lissegotze.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback