Tragiskt..

Vet ni? Jag har bara träffat min älskade häst 1 gång denhär veckan..  men JA hon lever! Har haft så fullt upp med både skuggning, prov och möten. Men igår fick jag äntligen tillfälle att åka dit och rida en sväng och mysa lite med henne. Det suger faktiskt ibland att hon bor 2 mil här ifrån.. Om hon inte hade fått daglig tillsyn hade det ju aldrig gått. Men hon mådde bra iallafall, lite överraskad såg hon allt ut att vara när jag kom och hon hade nog saknat mig allt då hon kom framlunkandes och ville gosa på direkten. 
 
På Söndag så hänger Maja med till stallet och fotar. Har verkligen höga förväntningar då jag inte har fått direkt så fina bilder på oss sen typ i sommras?! Lite deprimmerande är det att tänka så, man vill ju självklart ha många bilder att blicka tillbaka på om något år..
 
Nu ska jag iallafall kolla på det senaste avsnittet av Ravenswood och bara mysa ner mig i sängen. Ha en bra kväll alla! ♥
 
 
Haha, bild från us-mötet idag!
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback